Буря

Животът ми бе някак подреден,
умерен в своята цикличност,
след буря следва слънчев ден,
с любов се ражда и успешност.

Пътят ми бе някак предвидим
(нали добро с добро се връща)
И чувстваш се непобедим,
щом свети топлината в къщи.

Има бури силни, цели урагани,
за който чувала съм от преди.
И мислех, острова ми ще подмине,
(нали на никого не навредих).

***

Небето ниско се снижава.
Затишие и пълен мрак.
Само миг и нищо не остава.
Отломки. Дъжд и прах.

****

В отломките намерих цвете.
Дъжда изми от мен страха.
Вятъра донесе ми утеха.
Някой нарисува ми дъга.

Завръщам се по чиста, бяла
и светло е небето в мен.
Вече знам, че бурите каляват,
че в тъмното се ражда ден.

В Отговор на "Бурята" на Jackie с усещане за Вечност:))

Петя-Paty

6 коментара:

  1. Даа, бурите каляват...
    Поздрав, Петя за страхотния стих!:)

    ОтговорИзтриване
  2. По Гергьовден снимах дъга- в Свиленград.
    Красива е, красиво стихотворение прочетох.

    ОтговорИзтриване
  3. Браво! радвам се, че го пусна!
    Впрочем къде се изгуби? То и аз малко се изгубих.
    Явно бурите са ни отнесли нанякъде :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви за топлите думи, особенно след буря:))

    А, че се отнесох е без съмнение:)
    Трябва да събера остатъците и да си построя къщичката наново, но и това ще стане. За сега само почиствам след бурята и скоро пак ще се върна "по чиста и бяла" :)

    ОтговорИзтриване
  5. Любов ще бликне от душата.И пеейки ще я разпръсне.Така извира светлината от нашата Вселенска същност. Поздравления !

    ОтговорИзтриване